va bara tvungen

FÖRSTA
riktiga jobb:
dela ut tidningar
egenköpta CD: minns inte
piercing/tatuering: piercing i naveln
riktiga kärlek: Fredrik och ingen annan ♥
fiende: superstararna

SENASTE
biltur:
idag , med pappsen i ösregnet
kyss: idag , typ 1 minut sen fårn min älskling
lånade bok: Skratta inte nu, siddharta
film sedd: disturbia
dryck: cola
mat äten: lilla menyn på macadonkan
telefonsamtal: med pappa
låt spelad: minns inte
irritation: hon egot

JAG
vill:
bli justins danssare
har: inga pengar
önskar: att jag hade en egen lägenhet med älsklingen
hatar: mörker
är rädd för: havet
undrar: varför allt är så orättvist
ångrar: att jag sa 5 dagar i veckan
älskar: allt som älskar mig tillbaka
sjunger: alltid
gråter: alltid åt extreme home make over, eller va de hette :/

JA ELLER NEJ
jag har en dagbok:
nej
jag gillar att laga mat: nej
jag har en hemlighet jag inte delat med någon: nej

FAVORIT
nummer: 
finns inget sånt, man har bara tur
färg: rosa
dag: fredagar
månad: augusti 
drycker: vatten

FÖREDRAR
gos eller hångel:
gos
rött eller vitt vin: vitt
hemmakväll eller utekväll: utekväll

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
gråtit?
nej
hjälpt någon? nej
köpt något? ja
gått på bio? nej
sagt jag älskar dig? ja
saknat ett ex? va? haha minns inte ens mina
skrivit i en dagbok? ja, typ nu
haft ett seriöst samtal? nej
saknat någon? ja
kramat någon? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback