fredagspiiiirrr

åh vaknade av shock att mamma sa
-vakna nu tess , vi ska sjunga
lalala i nattmössan sjöng vi. vi gratulerar vi gratulerar lilla Stefan idag, med blommor bla bla.
Ja ni vet , sen somnade ja om igen.
Fick stå i bilkö i typ 30 minuter i morse, kul. pga skolbussen som vält :(
Helt sjukt. har ju köpt ny hund. Grandanuar (häst) kom in innan för ytterdörren igår. det första den gör e smäller svansen rakt i magen på mig så ja hukar mig sen knuffar den till mig så jag flyger rakt ner i marken. Hej på dig också lixom. Kul med hästar inomhus jadåååå !
Orkar inte va hos pappa han har fått "tjat sjukan". Gör de , gör så , gör inte så .
Åh vem ska leva mitt liv lixom, ja själv väl ?
Har tagit ut min pircing i örat nu, blev totalinflamerad, såg helt pajjas ut! Saknar den.
Känns som att halva jag är borta.
Nu e Anna hemma. ♥
handlade 17 armband och 20 örhänge eller va de va, eh , normalt, eller inte.
Hade prov idag i Filosofi gick ju som en dans. Sen blev de körskolan med Aleks.
Idag e de Carro & Marias tjejmiddag. Så fort de gått. På Mån- Tis workshop? Anna blir Taxin till festen.
Sen blir det nog Tivoli om Aleks ska. I hope. Annars skiter ja hellre i Tivoli.
Asså snälla hade 50:- kvar på mitt kort igår. LÅL !! trodde ja hade typ 500:-
måste ha blivit råkad. missar jävla melodifestivalen idag igen. fest fest o fest hela jävla tiden.
Men de é väääärt det.

Offside
- tre jävla fucking ett

112904-102

enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback