15 juni

dans, dans, dans .. det är typ vad min vardag består av just nu , är hela dagarna på BSC efter 2. Och de e skiit kul. I love it! Har saknat att dansa så himla mycket. Igår hade vi Alvaro i hiphop & Jenny i jazz, hon är så grym och så snygg , allt hon gör blir bara perfekt. Dansade till beyonce-hallo. Inte den låten som är så utjatad utan en helt annan , fast med samma namn, det gick unnan kan man säga. Är fortfarande sjuk har jätte ont i halsen, men Anna håller på att göra mig frisk hon har proppat i mig droppar , tabletter och allt va de är. Så snart så måste jag bli frisk. Ska till apoteket nu innan vi går till t banan. Måste handla en hel del. SKA bli frisk, snart är det ju audition på Ackis. Hämtade våra brev igår i receptionen. Jag var grupp 4 alltså inte förens på tisdagen , gaah^^ Snart kommer Lisa hit också , på söndag tror jag. Ska bli så skönt att få träffa henne igen min lille fjärt. Jag & Anna ställde faktiskt kockan idag , förstår inte varför för vädret är fortfarande skit! Har kollat på de senaste programmet av SYTYCD. Såå grymt, vilka dansare! Nej nu ska jag packa väskan och sen ska vi nog dra, idag har vi Benke i jazz och Fille i hiphop. Its gonna be fun! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback