välkomna hem !

ååhh när som helst kommer dem innanför dörren, längtar! ska ge dem alla varsen bamse bamse kram. dem får aldirg åka bort så igen coh mormor är livrädd för att planets ka störta, tro mig det har smittat av sig! men man är ju säkrare i luften än på jorden. dem har fotat en massa från vårt hotell nu när det är klart och det är redan full bokat, lägger in bilder senare från mammas kamera. Och nu har jag städat de sista, varit ute med cher och dushat henne. Som hennes päls har växt haha jätte ful. mamma får klippa henne så man känner igen henne igen! Fredde har åkt på sin sista arbetsdag idag för två veckor framåt, för idag åker ju dan coh kristina iväg till Phuket! och om en månad åker jag coh Fredde förhoppningsvis till Turkiet! weeeii .. Senare idag blir det nog träning med Miire.
Nu måste jag sluta dem kommer vilken minut som helst !! åh jag är världens lyckligaste människa,.

image1137

Kommentarer
Postat av: linnea

va använder du för underlagskräm? eller har du ingen ?

2008-04-09 @ 10:07:24
Postat av: fredrik

om bara alla visste hur vacker du är älskling...

Postat av: terese

ne jag har ingen

2008-04-09 @ 23:23:09
URL: http://tiirajs.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback