snowflakes , wereee are youuuu ?

asså fy fan va kallt det e ute, måste va den kallaste dagen på året.
Varför får Skåne ingen snö. Jobbigt. Vill åka pulka och sånt.
Shit så kallt de va och sånt irreterande regn som sticker i ögonen.
Fick gå ända från nic till 8:ans bussoplats, typ den stora backen vid Ga. Varför bytade dem bussoplats med den bussen, blev jävligt jobbigare nu.
Jobbigt och kallt, länge sen ja frös så mycket. Och tog evigheter innan bussen kom.
Sitter äntligen hemma nu. Varmt , ska nog ta ett varmt bad, fast hade behövt is kallt bad så min träningsverk coh streckningar hade gått över. Har en hel del sånt.
Ska träna imorgon igen med Mirr och Elin. Får inte träna för mycket så jag rasar i vikt som sist.
Mycket träning och ingen mat e inte bra asså. Jaja jag lärde mig en läxa.
Ska skriva naturkunskapen nu och skriva klart projektrapporten som skulle vatt inlämnat innan jul lovet.
Men bättre jag lämnar in de än inte alls ju. Så ska sätta mig ner och göra de nu.
Åh just de ja Naturkunskaps provet också. Ska ha prov Lördag morgon 10.00 JIIIPPPIII !!!!!!!
Så jag måste plugga på de idag. För imorgon efter skolan och träningen ska jag träffa Fredde. Har inte träffats sen i Lördes. Så e de när man e en upptagen "kvinna". Har inte tid med att pugga då.
Så bra de e med USB minne. Riktigt praktiskt! Skaffa de. ifall ni inte har.
HAHA jag kom att tänka på Hiphip. Snälla om ni har Hiphip hemma hela
säsong 1 kolla på den delen när  han som spelar tiffany sitter på en fotbollsmatch och sjunger den melodin från pippilångstrump.
Så roligt de é. Skrattar varje gång jag kollar på det. Asså skrattar man inte åt de har mna ingen humor.
Åh va jag längtar till tävlingen, nej nu e jag riktigt hungrig måste kränga något.
Ha d gött !

/ Tirre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback