på bussen

Sitter på bussen mot Oslo nu. Alltid lika mysigt att åka med bussen. Har kommit nästan halvvägs nu. Körde precis från Göteborg. Och som alltid vaknar Savannah till när folk börjar klä på sig och hoppa av i Göteborg. Så söt! Annars har hon bara sovit i mitt knä hela resan.
Ska bli riktigt skönt att komma hem till Oslo nu, komma igång med skolan, komma hem till sitt igen. De hade gärna fått vara sommar här hemma bara. Fick gjort så mycket igår. somnade kl 8 helt utslagna både jag och Fredde. Har inte riktigt 100% vänt på dygnet än. Hoppas jag får gjort de idag när jag ska upp i skolan imorgon och job på torsdag. Sitter och ser på desperate housewives på bussen, är på slutet av säsong. Riktigt bra e de. Kan inte fatta att jag inte sett på de tidigare. Ser inte fram emot att bära mina bagage från centralstationen till lägenheten kan jag säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback