onsdag

Och jag drog inte mitt bagage från centralen hem. Bar de till tåget. Kom på tåget & fick köpt et nytt månadskort. Men från hållplatsen hem va de omöjligt att dra resväksna, den va såå otroligt tung och hjulen rullade inte för att de va så mycket snö. I andra handen hade jag savannah och en ryggsäck på de. Asså jag ville bara ställa mig och gråta där jag stod va så hungrig och trött & ingen frågade om dem kunde hjälpa mig. Mitt i korsningen kom en taxi. Jag tog den upp för backen och vet ni va de kostade 139:- HERRE GUUUUD! Men jag brydde mig inte jag skulle ta taxi för jag hade svimmat på vägen annars. De va värt de!
Igår va jag hemma själv, Madel tog flyget ikväll och är här vilken sekund som helst, Lisa kommer till helgen. Imorgon ska vi fortsätta med baalroom dance som alla ska kunna till Nyårsbalen som är på Fredag!
Imorgon ska jag jobba! På lördag blir de partajj sen bal med wienervals som hela skolan håller på att lära sig nu. Haha! De blir bättre och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback