Give me more friday´s

Älskar den nya ketshup reklamen, ketchup, ketchup! Da tatattaat ta ta... Denna veckan har vi haft pardans (tango) med killarna på skolan och tjejer från bara vår klass. Så de fanns en kille för alla. Är i inprincip första gången jag fått dansa par med en kille. Eftersom vår klass inte äger nån kille. Fast i februari kommer vår Simen tillbaka. Det har varit så himla roligt! Annars har vi jobbat på somvanligt. Har varit en hård vecka är helt slut i kroppen precis som jag är alla andra fredagar!
I torsdes var vi & såg la la la human steps. Blev väldigt inspirerad dem första 45 minuter, dem sista minuterna höll jag på att somna. Idag har jag gått runt på stan desperat efter att köpa något nytt plagg till att ha på mig imorgon, men hittade inget! Hatar REAN de finns bara skit ju! In med vårgrejerna nu! Sitter här och väntar på Lisa nu, som ska komma från jobb snart. Vi ska på coop & handla godis & ha filmkväll så länge vi kan va vakna. Imorgon ska jag jobba sen möta mina vänner på jobb. Ska sätta oss och äta sen ska vi hem till Joanne för födelsedagsfest, blir sleeppover där. Är så taggad! På söndag blir de jobb igen. blää! Har börjat öva till VM veckan nu. Kommer bli så kul den veckan, längtar så mycket! Lite spänt att 10 tusentals människor kommer att titta på de på tv när det är LIVE. För övrigt så har jag & några i klassen börjat planera en lite tripp i sommar! Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback