söndag

I Fredes kom Fredde hit till Oslo, vi slutade tidigt i Fredes i skolan Så jag kom mig i tid till terminalen för att möta upp Fredde! I fredes var vi bara hemma och tog de lungt. I lördes va de strålande väder så vi begav oss in till stan , de va galet mycket folk så vi satte oss på en uteservering och drack min favorit is creme kaffe. Var allt för länge sen jag drack den sist. Sen åkte Fredde hem och delade tjejsnack med Lisa, Joanne & Madel medans jag va på jobb. Fick ta taxi hem i lördes för vi blev färdiga så pass sent så jag missade min sista tbana.
Idag har vi gått en lång promenad här i området, har haft jätte fint väder men de e ju så tråkigt att de börjar bli kallt i luften nu. Fredde har lagat mat och vi har sett film. Nu ska vi hoppa i bingen om kramas de sista innan han åker tillbaka till Helsingborg imorgon. Jag ska på skolan som vanligt i veckan, på tisdag ska vi se body holly på premiären, musikalen! Saknar mina vänner där hemma & i Stockholm. Vill ta hit dem alla!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig med , helt sjukt mycket . Min finaste Tirre <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback