Söndag

Godmorgon. Har haft en riktigt skön helg. Igår var jag & Lisa i stan hela dagen på jakt efter julklappar åt hennes familj. Sen åt vi på Fridays, fick springa hem sen för att hinna handla på Ica innan dem stängde. Måste ju ha godis på lördagskvällen. Idag har ju alltid stängt i Oslo förutom några restaurangen. Retar mig lika mycket på de fortfarande som när vi kom hit. Dem kan inte stänga matbutikerna ju!
Den 30 oktober är de Halloween fest hos Ellen i klassen, och de e Tim Burton tema. Han har gjort filmer, Alice in wonderland, Edward Scissorhands, charlie and the choklate factory, sweeney todd, Batman, planet of the apes. En man med massa fantasi kan man väl kalla de, Har ingen aning om vem jag ska klä ut mig till iallafall. Kanske hon fula rödhåriga i wonderland som e den "onde" haha, har ju rött hår nu igen så vi får se.
Nu frukost framför nya säsongen av Glee, sen jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback