Måndag

Nej nu känner jag att jag måste blogga, nu har de gått för långt. vet egentligen inte grunden till att jag inte skrivit något. Blev helt stum antagligen och tom när först mamma och Ida lämnade sen Anna ovanpå de. Har varit i skolan somvanligt. Och jobbat hela helgen. Va helt slut på söndagen så jag satt i soffan och kollade på desperate housewifes nästan hela säsong 1. Reste mig kanske från soffan 2 gånger. Under hela dagen och jag bänkade mig där kl 10 på morgonen till 11 på kvällen. De va så himla skönt och behövligt, mindre skönt va de när jag låg coh vred mig i sängen och inte kunde somna förren klockan 2 på natten igår.
Så idag har jag varit mer död än levande kan man väl säga. Har haft Balett, modernt och hiphop! Hiphop e inte min grej asså. Beundrar folk som verkligen e bra på de! haha.
Nu sitter jag i soffan (igen) väntar på att finalen av biggest loser ska börja, ska laga mat till skolan imorgon, sen ska jag sova! Imorgon är de 17 dagar kvar till Thailand, kan nästan känna lukten av palmer, sol och strand nu!

Kommentarer
Postat av: mirre

Jag vet. Förlåt! Jag loggas inte in automatiskt så glömmer det. Ska bli bättre på att komma ihåg det! <3

Postat av: majsan

Vart i thailand ska du/ni? :) så härligt med värme!

2010-12-05 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback