Fredag

Godmorgon, sitter i soffan nu och ser på nyhetsmorgon, Madel har åkt iväg till sin kille med flyget igår. Så hon kommer tillbaka på Söndag igen. Så nu e jag och Lisa hemma själva. Mamma & Ida åkte tillbaka till Helsingborg igår. Jätte jobbigt att säga hejdå. De va så tyst och tråkigt i lägenheten igår. Trodde inte jag skulle kunna somna men de lyckades jag med visst endå.
Idag har vi balett , egenträning & hiphop i skolan. Hiphop haha de har vi ju typ aldrig så vi får väl se hur de går. haha! Efter skolan måste vi ganska fort göra oss i ordning för klockan 8 ska vi vara på dansenshus och se Batcheba. Hoppas nu verkligen de e bra och inte något konstigt bara. Innan föreställningen ska vi möta upp några från klassen och äta på en pizzarestaurang. Efter kanske de blir ett glas vin någonstans, sen jobbar jag hela helgen. Och nästa vecka på Onsdag kommer min älskade vän Anna hit! Är så glad för de, har inte setts sen i somras. Längtar så mycket tills hon är här. Sen är det bara 4 veckor kvar till värmen. Sol & bad i Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback