torsdag update

Åh nästa helg komme rmin familj hit och alla 5 valparna. Jag är så lycklig. Underbart att se fram emot de! Sen kommer Lisas mamma på besök. För nästa helg har vi sommarföreställning! Wish me luck. Har massa föreställningar hela helgen. Nu till helgen jobbar jag massor på fridays mina sista fallows timmar (upplärning) Sen får jag gå själv. e dock lite nervös. tror jag kommer få ha mitt skriftliga prov i helgen också. Skulle pluggat på de igår men vi hade visning i lägenheten igår kväll. Vi ville inte va hemma under tiden så vi gcik ut med savannah när vi kom tillbaka somnade jag kl halv 9. e helt slut nu för tiden. Idag ska jag gå i skolan sen direkt till jobb till kl 9. JAG VILL INTE!!!!!! men men va gör man. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback