military tatto



Föreställningen gick jätte bra igår, hela gänget skuttade bakom scenen när vi va klara. Skön revansh från genrepet som gick så skit som de kunde. Men man ska ju göra alla fel på genrepet så man inte gör dem på föreställningen. Nu har lisas storstädat lägeheten kul att jag va helt yrvaken kl halv 9 imorse och reste mig upp isängen och skrev åh va skönt att de e lördag, så skönt eller hur lisa. Helt yrvaken och shockad svarar lisa ja. haha sen somnade vi om. Haha va så glad att de va sovmorgon att jag till och med sa de i sömnen. Sen efter en stund hade jag skrikit LISA, SAVANAAHHHH efter varandra hela tiden! haha!!
Nu kommer Lisas bror och flickvän hit, efter dem varit här ska vi ner till spektrum och ha föreställning, sen har vi en till ikväll och efter den sista ska vi på efterfesten.
Så de blir lite förfest i loughen sammen me dem andre dansarna som jag inte minns va dem kallade sig nu.. Så så ser lördagen ut!
La in en bild från igår med backstage passen på mig & Lisa.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka snygga tjejer. Kram mamma

2010-05-13 @ 23:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback