7 maj

Hej, fick lägga in inlägget idag som jag skrev igår, för interneten la av när jag skulle publicera de igår. Hela skolan fick svars brev idag. Jag kom vidare till 2:a och 3:e året på danselinjen. Så idag e jag super glad. Det är ju gallringar efter 1:a årskursen. Ser fram emot 2 år till på skolan, sen e jag klar och ska släppa vingarna fria (: Idag har vi haft balett coh hiphop med Jens. Koreografin blir grym. Sen såg vi på D2´s studentvisning, jätte bra temat va resa. Sen fick vi hämtat svarsbreven och sen bar det va hemåt.
Nu ska jag hoppa in i dushen göra mig i ordning för första föreställningen på spektrum ikväll. Håll tummarna! Kameran hänger med den med, nu skulle jag haft pappas system kamera , var e grejerna när man behöver dem? Tror de blir en sväng inomstan också innan föresällningen, lön på kontot då får man lov att unna sig något!
ha en super fin fredag! Nästa vecka bärjar jag förhoppningsvis jobba på Friday´s på riktigt.
Give me more Friday´s :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback