28 maj

Godmorgon. Idag ska jag försöka ta med kameran till skolan. Tänker alltid ta med den men väskan lyckas alltis bli smockfull innan kameran slinker ner. Men idag sa den med oavsett vad. Tror vi ska prova alla numrena med kostymbyten och allt idag. Nästa vecka på onsdag har vi vår första föreställning för skolan & ansatta. Panik, fattar inte hur vi ska hinna bli klara tills dess. Men de blir alltid bra i slutänden. Idag går vi i skolan till 6, så de blev försent för att komma till jobb. Så efter skolan ska vi på Kiho och se 3 ornas slutföreställning. Den kommer va GALET bra! Imorgon jobbar jag hela dagen sen på kvällen ska vi ha eurovisionkväll med klassen, e så jäkla förbannad att Sverige inte gick vidare till Final. HALLÅÅÅ! Åhhh hur kul e de att se på de nu då. Då hejar jag på OPA! På söndag jobbar jag igen sen e de bara 3 dagar kvar tills tapp och päronen & valparna kommer. Yeah! Nu ska jag cykla till skolan och ha jazz med kristin.
Ha de så bra. Kraaam<3



Vannis, lika söt somvanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback