16 maj

Godmorgon, eller kanske ska säga godeftermiddag. vaknade för ca 45 minuter sen. Vill ha långhelg en liten stund till. I fredes jobbade jag på DRS sen va de personalfest. Det va jätte kul, men massa folk och trångt. De varade inte så länge förens alla började packa ihop och ge sig iväg vidare till nåt uteställe. Men kvällen blev ung för oss. Igår hade jag min första arbetsdag ute i restaurangen på friday´s. Det gick jätte bra. Va super kul!
Är så glad att jag fick de jobbet! kom hem runt 2 tiden på natten igår , så jag va värd att sova till 1 idag. Nu sitter jag & Lisa och degar i soffan ska ut ikvell. De kommer va kaos i stan idag de e norges största utedag. Imorgon är de 17:e Maj. yeah! ska bli skit kul. Ska upp tidgit för champanjefrukost! Mitt kamerakort e i sönder så mobil kameran får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback