lördag

hellu. Gårdagen va jätte trevlig, hade hur kul som helst här hemma. Kan ju säga att vår lilla lägenhet va full med 4 extra peronser här. Haha så kul vi har berättat om hur liten vår lägenhet är till alla och hur jag & lisa får gå på sniskan förbi varandra hela tiden. Så när Martine kom hit blev hon helt chockad hur fint här va hon bara wow. jag hade föreställt mig träsängar och ännu mindre. haha så kul som vi skrattade. Fatta hur alla i klassen trott vi bott,. som i en hydda eller något. Så skemmigt! Hahaha!
Nu har jag precis gått upp, så skönt med sovmorgon, den va efterlängtad. Älskar lördagar! nu ska vi snart spela guitarr hero och få hem en massa låtar till de tänkte vi, sen rut 3 ska vi ner i stan coh se en konsert , de är jätte fint väder här så vi måste bara ut. Ska hämta biljetterna till lill babs ikväll också. Fick nyss ett mejl från skolan där de stod att vi på bårdar fick biljetterna för 25:- klart man går då lixom. Plus att de e juen av sveriges stoltheter (:
Så, så ser vår dag ut idag! Hoppas ni också får en bra dag!



Mirre & jag hemma hos Carro förra helgen i helsingborg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback