ge mig mera fredagar


Lisa & jag igår i skolan.. .




Hej idag har de varit en strålanden dag. De började imorse med att jag hysteriskt försökte ta kontakt med Anna som låg coh sov i sälen. Hon skulle boka biljetter till lady gagas konsert som skulle släppas 9 imorse. När jag tillslut äntligen hade fått tag på henne. Låg jag på pilatestimmen desperat med mobilen bredvid mig från kl 9 - 9.20 och kollade på den var minut för att se om hon hade skirvit att hon bokat dem. Tillslut kom dedära efterlängtade smset. Så nu är biljetterna våra! De e sjukt. Konserten kommer va så grym. Så i maj ska vi till globen och se Gaga. Sen  kunde ju inte dagen bli något annat än bra. Hade balett & modernt.
Igår och idag hölls audition till Bårdar för nästa termins första elever. Var jätte kul att se på dem. Det är fullt med glasruter in till sal 2, så alla stod som limmade vid rutorna och glodde ner på dem. Plus hela juryn som satt där och skulle döma dem. Stackarna!

Ikväll kommer ett gäng hit vi ska kränga godis & dricka cola, spela guitarr hero hela kvällen och sjunga singstar! Önska du va med Anna ♥ De ska bli super kul. Och nästa helg kommer en person hit till Oslo till mig. Men vågar inte va hundra än förrens de e bokat och klart!
Nästa vecka börjar jag jobba igen, på skolan ska vi ha acrobatik och audition till Kiho börjar, en massa som sker. Du vet ni vad... 2 stycken i min klass ska klippa lugg idag. KLIPPA LUGG! Vet ni va de kostade eller? 750 jävla spänn. Höll på att kräka när dem sa de. Haha de e sjukt hur kan de kosta så mycket. Men e man van vid dem priserna så ska de väl inte vara några problem. Jag ska iallafall aldrig klippa mig här!
Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, jag hade jätte gärna velat vara meeed ! Ni hade säker hur kul som helst. Nu är jag hemma på lunch , ska ut i backen strax igen och åka , kvällsåkning idag. Åkte med Filip i förmiddags, kul att åka med någon annan som åker snowboard även om jag är betydligt långsammare än honom. Har bara trillat två gånger änsålänge idag , tjoooho !

Postat av: Kajsa

Hej Therese! Har följt din blogg ett tag och tycker skolan i Oslo verkar underbar : ) Jag gick dansgymnasiet i Hbg, du gick på Nic va? Iaf, du är riktigt fint brun på denna bilden, undrar bara om du solat eller det BUS lotion? / Kajsa

2010-03-09 @ 19:43:38
URL: http://kajsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback