anywhere you go,I fallow you down

Jaa!! Grattis till Anna Bergendahl som tog hem segern i melodifestivalen. Fasseeeeen va kul asså! Tänk hon från ingenstans tog hem de. Hejjade på bidrag nr.1 såklart och 8,9,10. Så en av mina favoriter tog hem de. Kunde inte ringa och rösta för jag såg de idag på svts webbtv. Eurovision hålls ju här i Oslo, fattar inte varför jag inte bokat biljetter till de :/ Älskar eurovision. haha ni skulle sett mig coh Carro hemma hos Fredde för många år sen när Carola representerade sverige. Haha de va galet! Igår gick vi i stan hela dagen, hade inte med mig kameran för mitt kort hade blivit spärrat. Men mamma hjälpte mig med de på kvällen så fick spärrat upp den. Så idag hängde kameran med. Jag & Fredde gick en sväng på Akerbrygga, satte oss och kollade på folk och sen gick vi hem. Har haft superfint väder idag.
Imorgon åker Fredde hem igen :( Och imorgon ska jag på audition till Kiho. Är inte nervös ännu men de kommer väl. Sen på onsdag kommer Lisas vänninna från Linköping hit och stannat till söndag! Och på torsdag fyller Lisa 21. Hurra hurra hurra!!



köpte Cola på glasflaska igår, såå gott!



Jag, redo för en tur i stan!



Fredde på Aker brygge



me






Fredde!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till på audition. Du är bäst. älskar dig

Kram mamma

2010-03-14 @ 23:25:05
Postat av: fredrik

`v´

2010-03-16 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback