21 mars

Heej.
Jag lever! Har inte haft internet på hela helgen. Just denna helgen när jag haft en massa att göra. Min plånbok är ju borta. Så jag behöver beställa nya kort och dona. Sanna har varit här, Lisas kompis! Hon åkte i eftermiddes. Jag har storstädat lägenheten. Medans Lisa va på centralen och släppte va sin vännina. I Fredes var vi och hyrde film, (trubbel i paradiset) Den va bra, rolig men lite seg tyckte jag. Vilket paradis filmen spelats in på i Mexico. Undra om jag nånsin i mitt liv kommer att få åka på ett sånt fint ställe. Det va helt sagolikt, för bra för att vara sant. Men stället finns och hyrdes för att spela in filmen på.

I lördes var vi i stan och kollade. Sen runt 6 mötte jag upp hennie & Elisabeth i stan för att åka hem till Ellen som skulle bjuda på mat. Lisa & Sanna åkte hem för dem skulle på nån fest. Men jag va inte så sugen på de så ja åkte hem till Ellen. Hon har nyss varit i thailand och gick en thailändsk kockkurs som hotellet hade. Hon hade med sig krydder, och allt från thailand. Så hon lagade ett av receptet hon fick lärt sig på kursen där nere. Soppa & en huvudrätt. De va så himla gott. Sen pratade vi om allt mellan himmel och jord sånt tjejer brukar göra, och vi såg en film spelade lite spel, sen tog jag tricken hem. När jag kom hem var Lisa & Sanna inte hemma ännu så jag satte mig vid datan och fastnade framför Roller coaster. Tills dem kom hem och vi skulle gå och lägga oss. Idag har vi mest bara slappat här hemma. Ska se en film ikväll som är helt ny, the blind side. Måste laga mat till imorgon också, efter jobb ska jag på jobb. På Fredag ska jag hem till helsingborg! Yaaah! Lycka .



bllaaaaaa

Kommentarer
Postat av: mirre

hahahha vilken vacker bild :p SAKNAR DIG

snart ses viiii

Postat av: diana

haha fan va snygg!

2010-03-21 @ 23:08:04
URL: http://dianaissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback