2 februari


True love never ends .. .




Har varit i skolan idag. Hade pilates, jazz, eget arbete & modernt. Kunde vara med på allt idag utom moderna lektionen. Håller nog på att bli frisk nu. Känner mig bättre i alla fall. Fast jag har börjat få rethosta. Riktigt störigt speciellt när man ska sova. Men har fått hostmeducin av Lisa som ska hjälpa. Nu har jag gjort min läxa som ska vara klar till på torsdag. Jazzhistoria. Jätte kul fakstikt, är ju intresserad av de så då blir de ännu roligare. Det är inte precis nån matteläxa nån försöker tvinga mig att göra! Men nu sitter vi & kollar på Love actually och drikcer varm chocklad. Imorgon är de skola igen. Har studentsamtal ska bli intressant att veta vad alla lärarna har att säga. Sen ska jag fortsätta med min läxa så den blir klar & öva på mitt solo som jag kanske kommer få visa på Kiho. Ni får ha en supermysig kväll.Så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Benita

Vilket fint kort:)

2010-03-03 @ 14:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback