Söndag

Godmorgon, eller kanske godeftermiddag man har inte koll på tiderna så mycket längre när de e sommarlov, då blir de långa sovmornar.  Igår jobbade jag till sent. Trodde dock att jag & Helena skulle få gå tidigare, men nej vi hade massa aspackade människor som vägrade gå förens långt efter stängning. Men jag hann med sista t-banan och kom hem i tryggt förvar. När jag kom hem såg lägenheten ut som bombnedslag. Men har fått slängt & rensat en del nu så de ser bättre ut. Nu ska vi till parken och sola oss lite sen ska vi städa vår gamla lägenheten, så den blir klar för någon annan som ska flytta in & trängas i den. 


T

Kommentarer
Postat av: fredrik

saknar dig så mycket

2010-06-28 @ 00:48:24
Postat av: mirre

Gud vad jag saknar dig!!! Vill boka en resa till Oslo snart. hörde att carro ska dit nu! Så avis blev jag. Vi har massor att prata om ju. Ska vi kolla på det, när kan du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback