bilder från fredagen

Heeii. Igår var jag och mamma i stan och fixade med våra namn. mamma tog bort ett förnamn och jag tog bort mitt mellan namn. Sen var vi och fikade på espresso house. På kvällen kom min faster,hennes kille och min kusin till mamma och hälsade på. Fick se på en massa dvd filmer från när jag var liten. Var helt sjukt att se sig själv som liten. Sen kom Anna och hämtade mig. Vi gjorde oss i ordning och mötte min kusin, maria och några andra i stan. Tog en cola på docken sen velade vi om att gå på tempel, 120:- inträde känns surt som student. Men fick fixat fribiljetter så då kunde vi gå. Och kvällen blev skit bra. bästa djn på länge. Inatt fick jag inte många timmars sömn. var hemma 4 och uppe 9 för att åka på röstånga marknad. De kändes omöjligt att gå upp men de gick!





Anna & Mirre


Anna & jag på docken


Fribiljetterna räddade vår kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback