23 juli





Åååh tiden går alldels för fort nu, snart har de redan gått 2 veckor här hemma i Helsingborg. Tur att jag tog 3 veckors semester och inte två som jag tänkte från början. Igår var jag hos tadläkaren, inget farligt skulle laga min tand som gått sönder , de tog 2 sekunder och va gratis :) Sen träffade jag Maria i stan Vi åt på kinaresturang och snacka om allt mellan himmel och jord. Sen blev de en kaffe på espresso house. Gick en runda i stan tills de började regna lite smått. I bilen funderade vi ut va vi skulle göra resten av dagen. Det blev en spontan utgång till Swea. Blev sminkad av Mirre ,  Kände mig så fin så. Sen bar det hem till Fredde när de va läggdags.
Tack för en fin kväll vännen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback