Shoppingrunda på stan

Har varit i stan hela dagen. va på skolan halv 11 idag & tränade på en koreogarfi som ska vara klar tills imorgon. Men den blev inte så kalr så att vi kunde filma. Imorgon ska alla koreografierna vara utlärda. Ska på skolan i 5 timmar imorgon. Alla ska vara där och öva. Så mysigt, det är ju en del av processen att öva på helger och grejer tycker jag. Efter skolan idag satte vi oss och fikade jag, madel, Joanne, Zara, Guru, Martine, Lisa & Anne Lise. Kan ju säga att de va inte lätt att hitta ett bord till alla oss 8. Sen gick jag och handlade på mitt favorit fik i stan. Så goda bullar dem har där. Dem bullarna leker man inte med.
Så kallt det har varit i Oslo idag. Helt galet kallt hade på mig 2 par byxor och frös endå, men lökade ihjäl i butikerna. Sen splittrades vi av på Zara (butiken), Jag , Lisa & Zara (människan) va där inne i röran i över en timme. Haha inte så konstigt att alla andra gick då. Sen fortsatte vi vår shoppingtripp tillsammans med Zara på Gina, H&M , oslo city och allt va de va. Klockan 7 fick de va nock. Hittade lite på REAN, Lisa däremot shoppa massa, nya skor, massor med tröjor.. Sen tog vi bussen hem. Handlade på ICA. Nu har vi lastat upp bordet med massa godis, chips & ostbågar. Så gott, ska bli film ikväll. Sitter här med min kopp varm choklad nu.
Ni får ursäkta om jag stavar mycket fel och så, för de mesta är de för jag har för brått på tangenterna, men sen har jag glömt hur man stavar mycket också och säger vissa meningar & sånt. Tror det är för att jag bott i Umeå ett år & nu i Oslo & en stor anledning för att jag inte gått i skolan på snart 3 år nu ocskå. Man tappar fort..
Ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback