örongodis!



Muse - Starlight




Nej nu har jag totalt fastnat vid datan, nu blir de tråkig storstädning. Den dagen jag blir riktigt vuxen och rik då ska jag fan anställa en städerska! Från de ena till de andra så har jag knappt pratat med varken mamma eller pappa på 2 veckor nu. Bara för att båda två är uppe i deras flyttning nu! Känns förfärligt, känner mig helt övergiven. Har nyss smsat pappa och terrat honom! Haha! Tänkte friska upp minnet på min ipod nu, stackaren har bara en massa gammalt skit i sig. Så har tagit hem 2 av Alicia Keys senatse album, she rocks!  Kl 5 ska vi på Gratis klass med Siv Gaustad på the vibe. Sånt får inte missas. Sen efter de ska vi väl laga mat, tråigt de med. Men imorgon är det skola. Lika kul varje måndag! De är skönt med helg. Men de e såå skönt med måndagar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback