måndag

jahapp då var det andra livet igång. sitter på jobb nu! Pausen ær slut om 2 minuter. de va en lugn dag i skolan idag. hade jobbig pilates i morse i coh før sig skskade i hela kroppen nær vi va færdgia sen hade vi modernt med jan ivar och då strechade vi hela timmen. Jætte skøn børjan! Sen var de lunch åt Lisas mamma goda soppa idag igen. Sen ahde vi sjælvstudie har kommit igång med vår studentvisning nu. nån har redan børjat læra ut koreografier. I mitt huvud står de fortfarande stopp. Har noll ideer. Sen hade vi klassens timme och lite par arbete på jazzen den sista kvarten! nU børjar jag igen

Kommentarer
Postat av: mirre

hihi jaa! hade varit kul att gå med dig! Saknar dig meeed. hehe ja jag bloggar ju alltid så du har alltid att läsa :P



<3

Postat av: Anna

Jag saknar dig med din fjärt ! Ja , jag fick ditt sms i lördagskväll <3 men sen skickade jag ett sms till dig runt tolv mitt på dagen på söndagen , men då svarade du inte, du kanske inte fick det ? kärlek !

2010-01-04 @ 21:47:39
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback