Labero show


Såhär ser jag ut idag, får ju klä upp mig lite till showen



Sitter & ser på hey baberiba nu. Lika kul som vanligt och lite pepsi max på detta så kan de inte bli bättre. Idag hade vi flamenco imorse sen hade vi balett med D2, eget arbete & modernt till sist, innan vi gick hem finslipade vi på min & Henriettes koreografi. Ihh de kommer bli så bra. Tyvärr får ingen annan än skolan se på studentvisningen. Hade varit kul om mamma & pappa åtminstonde kunde fått se den. Om 1 timme ska vi till Edderkoppen och se Joe Laberos premiär show. Sitter på balkongen, biljetterna va helt gratis för oss som går på bårdar, egentligen skulle dem ha kostat 550:- Riktigt kul ska de bli at se trolleri, men lovar att jag kommer få panik på hans trolleritrick. Imorgon ska vi se M1 studentvisning.. . efter skolan ska vi på Friskis & Svettis för välgörenhet, med gratsi dansklasser & grejer. På kvällen ska vi se en dansföreställning på dansenshus. Så morgondagen är fullspäckad om inget annat. Nu ska jag dricka upp min cola & hoppas på att mamma eller pappa loggar in på skype den närmaste halvtimmen.


Kommentarer
Postat av: fredrik

sjukt vacker `v´

2010-01-21 @ 20:17:16
Postat av: Anonym

du är jätte vacker :) alltid kul att klä upp sig ju

2010-01-21 @ 20:55:01
Postat av: mirre

oh. va fin du är !! saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback