im scared of the middle place




Godkväll. Idag fick jag och Henriette gjort klart hela vår koreografi till stundetvisningen. Ska börja undervisa den på Torsdag. Ska bli såå kul! Blev riktigt nöjd faktiskt. Här hemma har jag bara suttit framför roller coaster hela kvällen. Fick nyss slita mig för att borsta tänderna. Hela kvällen har vi lyssnat isönder anthony and the jonsons. Sjukt härlig röst. Har låten på moderna just nu. Gör en kombination med massa massa piruetter hit & dit.
Enligt vår lärare är 2-3 piruetter bara tur. Jävligt kul precis när man börjat få till 3. Och 4,5,6,7,8 osv är full kotroll! De är alltid något, man får aldrig känna sig duktig.
Riktigt mycket träningsverk har jag i insida lår också. kul och de e bara måndag. Jäkla yrke man har ont nån stans var dag! Men vad vore jag utan dansen, de hade inte varit nån Terese de inte!
har filmat ett riktigt roigt klipp på Savannah. Haha ska orka lägga in de imorgon tänkte jag efter jag varit på posten och skickat tillbaka mitt PS2 :( buhhhu!Det var visst något fel på de. Ska alltid vara något! Man måste ha motgångar för att få framgång. Imorgon blir de skola hela dagen igen.. Som nästa , nästa & nästa dag.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback