hej 2010


At Marias place



Oj vilken kväll är så glad att vi stannade inne. Vid 7 tiden åkte jag & Anna till Maria. Åt en god förrätt med avocado röra, en super god huvudrätt och en mumsig efterrätt. Sen körde Maria sin mamma & hennes vännina dem til stan. Själv stannde vi hemma spelade ouga chacha & cube. Sen blev klockan 12 och vi gick ut på Mirres balkong. Kollade fyrverkerierna , och drack alkoholfri champanj som smakade skit! När drcikan i glaset frös till is var de för kallt för att stå ute. Så vi slog oss ner i soffan framför ms & mr smith. När den va slut runt 2 tiden åkte Anna hem och jag sov öer hos Mirre. Idag var det sovmorgon och mys hela förmiddan. frukost framför tvn. Film, barnen i byllerbyn & lite anna smått och gott. Kl 4 hämtade mamma mig och nu väntar jag på att bli hämtad av maria och anna. ska fika nere i stan med tjejerna en sista gång innan jag åker hem. Ikväll ska Anna ha sleepover hos mig har fått sladdlösa microfoner av mamma i nyårspresent och 5 nya sing star spel av stefan & mamma! LYCKA! Nu ska jag springa ner till bilen. ha en fin kväll! Här blir de kareoki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback