Ett hav av bilder .. .


Jag i Fredes förra helgen när vi precis kommit hem från en vän! (lägg märke till snön, HEJ NORRLAND)


 
Det går inte att sola i solstolarna på bakgården längreee...



Den här tröjan fick följa med mig hem förra helgen. Från REAN på MONKI





Guru & Lisa på FRIDAY`S i fredes



En variation av Lisa & mig också vah!



Världens godaste efterätt på Friday´s. Lisa beställde extra sås. Blev lite väl saftigt kanske..



Här sov Savannah hela lördagen tillsammans med Lisa & mig under



Förlåt Joanne, men så söt och så full .. haha, Det blev ett naturligt leende i allafall



Lisafisa i all stress att hinna med den sista tricken igår, men hant knäppa ett kort på henne



Och mig


Kommentarer
Postat av: carin

vad är det för sort på din katt? är det en ragdoll? :)

2010-01-19 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback