A bad friday

Detta måste ha varit min värsta dag på länge.
Men känner mig endå rätt bra. Har varit och skänkt en slant till Haiti..
Något som gjorde kvällen roligare var min konversation med Atmin Kusin vitamin!


Terese säger:
haha ja när jag va inne på dansens hus så frågade jag han som jobbade i baren
- berättade hur allt hade gått till och frågade om de fanns nån möjlighet jag kunde få komma in i salen ednå. snälla snälla sa jag till honom. han bara nej, rakt av -De finns de inte!
Så sa jag -inte ens i pausen han bara NEJ
och vet du va hans äger då!
När jag stressat ihjäl mig , helt svettig var jag hade yrat runt i 30 minuter efter ingången
Då säger han:
-Men du, du kan sätta dig ner och ta en öl
Gissa om jag bara ville boxa honom i huvudet då
NEEEEJ JAG VILL SE FÖRESTÄLLNINGEN DIN IDIIOOOOT!
riktigt störigt att han frågade de..

Jasmin säger:
HAHAHHAHAAHHAHAAHAAH
DU ÄR SÅ ROLIG :l)
JAG HADE TAGIT ÖLEN OCH SAGT DUUU
SMAKA PÅ DENNA
OOO HÄLT ÖVER HONOM

Terese säger:
hahah den va endå bäst
De skulle jag gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback