28 januari

Tordag, dagarna priger iväg, mitt huvud hänger inte med kan jag säga. Imorgon är de helg igen. va hände!? Idag har vi övat på vår studentvisning som vanligt haft balett med D2. Kunde inte va med den sista kvarten, för de va hopp och mina behinnor bara spränger just nu. Tigerbalsam & ispåse är de som gäller för min del. Vi avslutade dagen med en superhärlig jazzlektion med Kristin. Dansar till flashdance nu så himla kul. Väntar på att klockan ska bli kavrt i 7 nu så vi kan gå ner och ta bussen till national teatern. Ska gå och se en musikal spring awakning heter den. Alltid lika kul att se musikaler. Nästa vecka ska vi se en till musikal familjen tror jag den hette sen ska vi på wallmans. Längtar så mycket till wallmans, ska dit med klassen, kanske nån mer klass från skolan har ingen aning faktiskt! Men kul ska de bli. Och veckan innna sportlovet ska vi se shoot moon på teatern. Här händer de grejer! Ju fortare går tiden tills de blir lov. Och min kära pappa som alltid ställer upp kommer upp & hämtar mig v 7. kan de bli bättre. De fanns inga tåg kvar, måste åka tåg för att få ta med kisen. Buhhu! Som tur är har jag mina  älskade föräldrar! Lyckost MIG!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback