12.01

Godmorgon!
Vaknade precis, detta är nog den längsta sovmorgonen på evigheter. Känner mig inte ens helt utvilad för de. Kanske eftermiddags tupplur som gäller idag kanske. Har ingen aning om va som händer idag. Dagen är totalt nollstäld. Det är inte så fint väder ute. Snöigt, dassigt och mörkt. Så har ingen känsla av att gå ut iallafall.
Just nu är jag så jäkla trött på min garderob. Önska att man kunde sälja sina plagg när man tröttnat  dem & få tillbaka lika mycket igen & handla nya. Tror alla tjejer har tänkt så nån gång. Tänkte kanske lägga in något på tradera kanske. Mina Levis jeans typ.
Sitter här i soffan & glor in i tvättstället, Savannah kisen sitter bredvid och tvättar sig, Lisa sover..
Nu ska jag sätta på blåsnigen den senaste episoden. Kan inte få hem Let´s Dance. Skt jobbigt är det. :(
Hur ser er Lördag ut?




En lite sådär hlavtaskig bild från i Torsdes på Labero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback