12 februari

Åhh studentvisningen gick sååå bra. Kunde inte gått bättre. Har fått filmat öppningsnumret och slutnumret som jag koreograferat. Håller på att lägga in dem på youtube nu. Sen ska dem in på bloggen så ni får sett de. Foton finns de massor på Guros kamera. De får jag överfört imorgon på min minilaptop! Håll ut! Videona är inne om ca15 min. Bara så ni vet så va vårt tema FREAKSHOW :D

Idag känner jag mig helt färdig , ska på stan snart bara och kolla om jag hittar något att ha på mig imorgon för just nu är jag abra sååå sjukt trött på min garderob och igår fick jag lön så why not! hihi.. Nästa vecka kommer hela tvedestrand och bergen , (1:a klasserna) Det är bårdar de också. men den e bara ett år så dem har audition till 2:an nu efter sommaren. Svårt att förklara men..  Ska försöka göra de när jag har bättre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback