1 februari


En Random bild från i höstas, här i Oslo på Yayas restaurang




Måndag idag, en helt ny dag & ny vecka. Som ni kanske märkt har jag skrivit december, feruari & januari på ett par inlägg den senate tiden. Fick en kommenatar om de för nån dag sen. Fattar inte alls varför jag skrivit de. Fick mig ett gott skratt när jag gick tillbaka och läste de i alla fall. Men inläggen har varit från Januari, hela månaden. Så har vi fått de klart för oss! Idag hade vi pilates, sjelvstudie, jazz & modernt. Lång dag, stannade kvar efter skolan och övade in ett nummer som jag ska va med i på föreställningen, som Madel & Joanne koreograferat! Blir så himla mycket med föreställningen nu dessa veckorna. Men de e kul, och man lär sig av de!
Imorgon blir de skola igen och en massa rep. Efter skolan ska jag väl bara hem och slappa tror jag, På onsdag ska vi på cabaret, familien heter den. Ska vara nån sorts musikal & på torsdag blir de wallmans salonger. Kommer få skynda mig hem coh dusha och springa iväg till teatern för att hinna i tid, så kommer förmodligen inte hinna blogga överhuvudtaget dem dagarna. Förlåt om jag tjatar om de, men jag längtar så sjukt mycket. Det ska bli såå kul! Och de varar till sent, och efter föreställnigen & trerätters blir de discotek . Gahh! Hela bårdar på wallmans. De kan ju omöjligt bli roligare! Det va en liten uppdatering för idag, inte allt för rolig kanske,men de är alltid nåt!
Godnatt, sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: mirre

Så fin du är på den bilden Tirr!

Ja, vi kan ringas i morgon?? love you

Postat av: Jasmin

Fin bild <3

2010-02-03 @ 21:40:48
Postat av: Jasmin

Saaaaknar dig gumman. När du kommer måste vi hitta på ngt kul <3

2010-02-04 @ 16:47:58
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback