söndag

Sorry för dålig uppdatering. I fredes åkte jag, pappsen och gänget upp till oslo. Kom fram väldigt sent och på lördagen var vi i stan hela dagen fram tills jag började på jobb. Efter jobb va jag hemma runt 1 tiden så då va de inte läge för att skriva något. Åt bara något raskt och sen la mig. Idag har pappa åkt hem till helsingborg igen. Men Tapp blev kvar.
Har precis kommit hem från jobb. Har varit en riktigt hård arbetsdag idag, så jag känner mig helt slut. Vädret har varit galet fint idag i Oslo. Över 30 grader måste de ha varit i solen! Hade en bartender show idag i baren på Fridays. Va riktigt kul att se, fattar inte hur man kan slänga flaskor så hit & dit och träffa mitt i glaset. Skickligt! Imorgon blir de fika på stan om vädret tillåter vill säga och BIO ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback