update

Godmorgon!
Inget folk är vaket mer än jag själv. Helt tomt är de här nere på gatan. Nu ringer Lisas veckarklocka. Första gången sen vi flyttade hit som jag går upp före henne.
Har resnojja, de får jag alltid när jag ska åka de slår aldrig fel. Men de ska bli så skönt att komma hem! Pratade med Anna igår och kom fram till at vi faktiskt kommer ses i sommar! Yeah!! Sågs senast i julas när vi va hemma på jullov, och jag har inte haft nån tid att åka till sthlm. Helt omöjligt! Snälla håll tummarna för mig för de nya jobbet vill SÅ gärna ha de!
Ha de super. Puss & kram!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så sjukt kass på o uppdatera din blogg....haha !! Hoppas du inte jobbar ihjäl dig nu, man skall leva o soft med !!

2010-05-06 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback