okey, ladies

Våren är här, våren är hundra procent här. Och de är så härligt! Ha haft underbara plusgrader här och klar blå himmel sen i fredes. Försöker hinna va ute så mycket som möjligt på lunchrasterna. Hoppas de håller i sig till helgen. Då ska vi ta en lång tur, ta med picknick och sånt. Det är så underbart med vår. Då vet man att man har hela sommaren framför sig. Folk blir helt galna när de blir varmt.
Folk går i linne, och slänger sig i gräset och vet inte allt va folk gör! Det e helt vilt i allafall. Igår hade jag & Lisa sång timme efter skolan, sjunger nowadays från chicago. Sen åkte vi hem och slappa! Har tagit ut min cykel nu också.
Idag var de vanlig skoldag som de bukar, efter var de dags för jobb. Jobbade till 9 ska nu hoppa i bingen och läsa klart boken jag fått av Lisa så jag kan börja på boken som jag fick av freddes mamma. Är så spänd på den! Alla dessa böcker. Håller tummarna för fint väder imrogon så mina fräknar får en chans till att titta fram liten stund till. Ha de super bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback