9 april

Hellu.
Just nu sitter jag på jobb. Har varit en så lång dag i skolan idag før att vara Fredag, Fredagar brukar vara lite halvslappa & vi brukar sluta tidigare æn normalt. Men idag va de full gång hela tiden, massa massa ny koreografi att ta in och vi lsutade inte førens 5. Hallå! Det e fredag. Men de kænns inte som de. systemet funkar inte, tack vare att vi inte børjade førens på tisdagen. Men de e helg & jag ælskar det!
Fic høra låten vi ska dnsa till på militærgalan hær i oslo i maj. Inte så rolig sång, men jan-ivar kommer gøra de skit bra. Ska bli så kul! Det krockade med Lady Gaga så de blir ingen konsert før min del :(  Men de blir dans i oslo spektrum før 7000 personer istællet. De tackar man inte nej till inte.

Nær jag e klar på jobb ska jag hem och baka chockladbollar, har sagt de nu i flera dagar men jag får ju aldrig tid. I hlegen ska de bli 17 grader, har varit strålande sol idag med. så imorgon ska jag va ute hela dagen om inget annat, sen ska vi ha filmkvæll. Ær helt slut i hela kroppen, har så mycket træningsverk att jag knappt kan gå nu. Joanne visade mig en styrkeøvning før benen som tog dø på mig.
Nu børjar jag igen! ha de super så kanske vi hørs ikvæll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback