7 april

Har varit på skolan idag igen somvanligt, har mestadels av dagen haft koreografi med Paul Henry. En jazzkombination som vi ska ha på sommarföreställningen. De va efftektiva timmar och vid sex tiden i skolav va jag helt slut, 10 timmar i skolan är lite för mycker kanske. Har fått ett jobbigt papper som jag ska betala och jag inte fatta nånting av på norska nu. Måste kolla upp de. Hatar sånt!
Åh! Idag har jag min första vårdag, de e kanske bara 5 grader ute nu, men de e varmt när man haft -10 nu i ett halvår. Det luktade grillat och de luktade vår. Folk gick i tunna jackor och de va fåglar över allt. Så himla mysigt, längtar tills helgen de ska bli runt 17 grader och strålande sol.
Imorgonbittit ska vi ha flamenco i 4 timmar. Sen efter skolan ska jag på jobb igen. De e hårt men va gör man inte för sina drömmar!


Kommentarer
Postat av: lotta

din mamma och pappa ska hjälpa dig så gott vi kan och uppfylla dina drömmar. älskar dig

2010-04-11 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback