lördag


2 av dem finaste människorna i mitt liv Oliver & pappa♥

Nu bär det av mot stan. Top model scandinavia har sin första inspelning här på centralen i oslo. Så vi ska dit & kolla, det finns gratis sminknigar & sånt så de blir kul. Måste endå till stan. Lisa ska köpa hörlurar och jag måste köpa jazzbyxer. Så de blir väl en hel dag i stan idag. Sen ikväll ska vi hem till Maria på fest födelsedagsfest! Blir skoj, sen kanske jag ska träffa Fille i stan som flyttat till Oslo han med. Fick reda på de på msn igår. haha världen är liten! och dem bor bara några kvarter bort tror jah. Om jag uppfattat de rätt.
Sitter coh lyssnar på min mammas kusin Patrik och hans band.
Tryck här! Får rysningar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Terese! var ett tag sen jag var inne på din blogg,det är så roligt att följa dig duktig är du. blir så stolt över dig. Lycka till med dansen och var rädd om dig hjärtat puss o kram Maria (mammas kusse)

2009-09-06 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback