"like you want them to know"

Vilken dag säger jag bara, det började med modernt sne hade vi flamenco. såå kul. Läraren va lagom sträng kan jag ju säga haha. Tror hon va spanjorska. Men såå kul de va! Vi kommer att ha flameco 1 gång i veckan. Sen va de lunch och alla norksar är fortfarande helt inne i vår mat vi har med oss på luncherna. Dem har bara med sig macor. I och med i skolorna här får man ingen lunch så dem är vana att käka mackaa bara. Va Lisa som berättade det för mig. Så vi är typ 5 i kö för mikrovågsugnen varje lunch. 1 mic på 200 pers.
Sen hade vi balett med rektorn somvanligt och sist men inte minst jazz med Siv. Det är helt sjukt asså så grym jazzen e. Har inte ens kunnat drömma om dem här klasserna tidigare. Och hon förklrara så himla bra. Äh de e sjukt bra man måste se de för att förstå. och så bra jag kommer att vara på piruetter efter detta året. Äntligen har jag fått lära mig fouté piruetter. 16 på rad är målet varje dag. hihi sätter ett par stycken änsålänge iallafall. Och hennes kombinationer e sååå sinnes roliga. Efter skolan stannade jag , Lisa och Anne-lisa kvar coh strechade splitt. Fick ett par riktigt bra övningar faktsikt trodde allvarligt talat att ajg skulle börja gråta vid ett par tillfällen. Pain in the ass! Men sånt e de!

jahapp imorgon är det lära känna dag som D2 har satt ihop till oss. vi har ingen aning om vad som ska hända. Schemat kom upp idag. Gemensam frukost kl halv 10, styrka i 2½ timme. Kul de e säkert en fot på ryggen i puchupsen och sånt dem kommer vääl stå och skrika på oss. KUL! för dem. .. Sen vid 1 ska vi mötas utanför skolan, har ingen aning om va vi ska få göra då. Det blir väl en massa pinsamma lekar såklart. de e de bara tvåorna som vet. jaja de blir kul sen blir de en snabbis hem käka och lite förfest hos oss tror jag. Sen blir de fest på skolan. med en massa massa dansare kan inte tänka mig något annat än att de kommer spåra ut. Ohhh va vi ska bråka om dansgolvet! HHah! Det kommer bli såå kul.
Nu sitter vi båda vid datorerna och nördar , vi har ju fått INTERNET. Ha en superbra helg!

kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback