godmorgon




Godmorgon.
Nu bär det av till skolan, ska ta cykeln idag, i coh med att jag ska till jobb efter, de går fortare med cykeln så den får de bli idag, Kollar på min kära mise nu som dricker av sitt nya kalla vatten ur hennes skål. Så mycket jag älskar min bebis, de e helt sjukt. Vaknar alltid på natten av att hon ligger och sove rpå min kudde älskar att höra och känna när hon andas. Hon é så fin (: De bästa som hänt mig tillsammans med mina syskon och Freddis! Jobb idag igen ja, tar hem one tree hill nu S7 de började i måndes, nya karaktärer, det utspelas 1 år efter där de slutade sist. Gaaahh! Nej nu ska jag hoppa på cykeln, ha en bra dag, idag blir de modernt, flamenco, balett och jazz med Chet!

Kraam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback