12 september


Jag & Lisa i umeå


Igår hade vi balett med siv och modernt i stora salen. Självstudie och pilates! Pilates är slitsamt kan jag ju säga. Inte allt för kul. Haha! Sen efter skolan fick jag byta om snabbt och springa iväg på en arbetsintervju. Och gissa vad? Jag fick de! Så på måndag börjar jag. Slutar 16.15 och halv fem ska jag vara på jobb. Ska bli skönt att börja stjäna lite pengar vid sidan av. Sen på tisdag ska vi se CATS och så har vi Cher Walker i två jazzklasser nästa vecka och en gäst lärare i balett. En klass som vi ska ha tillsammans med tvårona på skolan på onsdan tror jag att de va, på freda morgon ska dem 12 första i klassen få kolla på en balettlektion på operan, alla dem första fick gå precis innan mitt namn, så jag får vänta ett par veckor till på min tur. Känner på mig att de kommer bli en bra vecka nästa vecka. Och gissa va som mer händer på Fredag! Pappa kommer till Oslo! Gaaah^^ Ska bli så kul! Ska springa & möta upp han på centralen efter vi slutat.

Igår efter arbetsintervjun gick vi hem , städade lite, sen hela kvällen spelade vi skippo (kortspel) och sjöng allt va vi kunde till kärleksballader. Sen somnade vi gott. Ikväll kommer nog Anne Lise hit och dricker lite vin sen ska vi dra ut till en pub. Måste öva på greas låten också, den ska sitta! Kör den ikväll!

Kraaam trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, jag läser din blogg dagligen men ibland är det lite svårt att hänga med iaf. Ena sekunden bor du i Umeå och andra så har du flyttat till oslo, skulle vara kul att veta hur lång din utbildning är där?

och kan du inte berätta vad det är för typ av jobb du fått =)

2009-09-12 @ 17:41:30
Postat av: Alexandra

Grattis till jobbet, vad är det du ska jobba?

Postat av: fredrik

love you

2009-09-14 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback