10 september


Jazzdansen vi fått lära oss med Siv denna veckan..



Idag har det varit en mindre bra dag. verkar som att det går ett virus i vår klass nu. halva klassen e sjuka och resten e bara slöa just nu. Det sprider av sig kan jag säga! Börjar inbilla mig att jag ska bli sjuk också! Ska slänga några anti droppar i min jouice sen. Sträckte mig i jumsken när vi gjorde barellhopp på jazzen. Kunde inte ens gå, gjorde såå ont. men efter att jag haft på ispåsen i 30 minuter så blev de bra, eller bättre i varje fall . kan åtminstone gå nu i alla fall. Imorgon har vi pilates på morgonen, balett, självstudietimme och modernt! Måste öva på sången till nästa vecka ska kunna text och tonerna utantill. Gaah!! Jag och lisa övar hela tiden här hemma. Ståuppen va skiit rolig igår som jag skrattta , de bästa va nog när dem 3 killarna va 3 svenska dans tjejer. haha höll på att dö av garv! Ska på jobbintervju imorgon också! ahhh, wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

lycka till, vad är det för jobb? om man får fråga?

Postat av: Jojjan

Hjälp vad rolig dansen ser ut!! Hoppas allt är bra med er två. Lycka till med jobbet. Hälsa Lisa!

2009-09-11 @ 11:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback