3 oktober

Denna veckan (hostlövet) har samtidigt varit långt som de gått fort. Har slöat så mycket denna veckan. Är typ trött & seg hela tiden, antagligen för jag sovit så mycket. Vaknade ett par dagar kl 12 på förmiddan. Blev helt shockad över mig själv. haha! Fast jag behövde nog de, är alltid i full gång annars. Men det får bli en pangstart nästa vecka. Har skrivit upp mig 4 dagar på jobb. Har sökt en massa andra jobb också. Hoppas på svar så jag kan få ett extra knäck på Lördagar också, BIKBOK eller ngt hade ju inte suttit fel. För er som undrar va de för jobb jag har så e de som telefonförsäljare, trivs som dvält bra faktsikt. Man sitter vid en data skärm och pratar bara , får själv bestämma när man vill jobba och jag har en masa trevliga arbetsrater nästan alla har de som extra knäck och går i skolan. Trivs riktigt bra.

Har fotat 1 foto sen Fredde kom hit i lördes. Illa jag vet men vi har mest glott film och bara myst. Har varit i stan 2 dagar, käkat ute 1 dag och så. Sen har vi sett en massa (skit) filmer. Men de e okej , de behövdes rensas från datan. Så de blev ett porträtt foto på oss när vi va påväg ner från backen till stan, ska ta och lägga in de också nån dag. Kl 1 va jag & lämna av Fredde på stationen blir helt yr av alla plattformar där finns för bussarna. Men de tar sig! Efter att Fredde hoppat på bussen va de bara för mig att gå i butiker tills Lisa sen skulle anlända med tåget. Handlade inget, men jag hade kunnat handla en massa, speciellt på LINDEX, har kommit in så fina assessoarer där. När jag mötte upp Lisa hade hon inte den lilla packningen kan jag ju säga. Så mycket mat, och så mycket hon shoppat, de va rena juafton när väskorna packades upp. Ikväll är båda jätte sega, så vi glor Herkules & snackar skit. Imorgon blir de färgning & kanske nånting annat som får söndagen att gå. För den är ju hur trist som helst här i Oslo. allt, alla, allt är stängt! Ha en mysig Lördag.
Kraaam


Nu kör vi på denna!


herkules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback