Det blev morgon i Oslo med






Godmorgon.
Oj vem är de under täcket, mycket märkligt för varje gång jag ska bädda s¨dyker de alltid upp, så märkligt!
Guud va jag behövde sova ut en natt. Vaknade halv 12 idag. Helt utvilad. Nu har jag ätit en tallrik med manoyougurt, banan & flingor. Har inget bröd hemma och ingen ost till sconesen så de fick bli en tallrik fil idag. Idag hade vi tänkt gå ner i stan , det är strålande väder. Solen skiner för fullt med klar blå himmel. Så de blir en hel dag i stan idag, och för de hinner man inte ens gå igenom halva stan. Imorgon är ju allt stängt här så då ska vi laga mat till veckan & städa och så. Sånt tråkigt som måste göras.

Förra veckan hade vi paul Henry ska ha honom i 5 veckor nu. Han har rest ända från USA. Vi har honom i modernt han e så himla bra. Han är lång har långa ben och armar  så han ser så grasiös ut de minsta lilla steg han tar. Kommer lära mycket av honom på dessa 5 veckorna. Nästa vecka ska vi börja ha dansanatomi, har köpt Tina Nissels bok. Den är jätte bra och bara riktad till dansare. Ska nog boka en undersökning hos henne, då kollar hon igenom hela kroppen. Hur ens utåtvridning är, hur jag ska jobba upp det, min styrka och allt! En i min klass va hon henne förra veckan och fick reda på en massa. De e ju riktigt bra! Så de ska jag försöka boka in. Nu dricker jag varm chocklad med alldeles för mycket oboy i. Ska klä på mig något annat än min pyjamas så vi kommer ner till stan nån gång.

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback