29 oktober

aaah , de e inte sant. efter självstudietimmen tog lisa mig och sa att jag skulle följa med till receptionen i skolan. Jag bara va e de? blev jätte orolig, hon verkade som ledsen. När vi kom ut stod min mamma och pappa precis utanför dörren! LYCKA!! så glad jag blev, världens bästa födelsedagspresent. Så nu är dem här i Olso!! Mamma & Pappa va med och kolla på moderna lektionen i skolan. Nu är vi hemma och vi har ätit pité som mamma lagat. Snart ska vi iväg och se mamma mia. Imorgon ska mamma & pappa med på skolan och se balett & modernt. Och det är min födelsedag så lisa ska göra smörgåstårta och allt, de blir besök coh en sväng på stan! Är så himla lycklig. Har världens bästa föräldrar!

ha de super!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis på födelsedagen.

2009-10-30 @ 07:21:34
Postat av: Alex Bring Palm

Hejsan Tess :) ! Har nyss gjort en blogg och designen är inspirerad utav din blogg.. Tänkte bara kolla med dig om hur mycket du kan om blogg design ?! Hade nämligen behövt hjälp med 2-3 saker :)



Kram kram :) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback